تست هوش

㋡ آرامش اینجاست ㋡

* نظر یادتون نره . باشه ؟؟؟ *

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ㋡ آرامش اینجاست ㋡ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

من این تست رو روی چند نفر امتحان کردم .نتیجه همونه که در آخر اومده .جالب بود شما هم امتحان کنید.(مرحله به مرحله انجام بدید باشه؟)
۱- چهار پرسش اولو خیلی سریع جواب بده هر کدام دو ثانیه وقت دارید
۲- گزینه آخر هم خیلی سریع و بدون فاصله زمانی و فکر انتخاب کن

 

۲+۲ =

۴+۴ =

۸+۸=

۱۶+۱۶=

خیلی سریع

تا سه ثانیه

عددی بین ۱۲ تا ۵ انتخاب کنید.

انتخاب کردید?

حالا برید پایین

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عدد انتخابی شما ۷ بود؟

 


نظرات شما عزیزان:

ارمیا
ساعت13:16---24 تير 1392
راستی چ خبر از کلاس والیبال؟؟؟

پاسخ: تو ماه رمضون 3 تا مسابقه دادیم،2تا شو بردیم. تا آخر ماه رمضون هم دیگه بازی نداریم.


ارمیا
ساعت13:15---24 تير 1392
سلووووووم شاپرک جون...وبت عالیه...
پاسخ:مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


ارمیا
ساعت13:13---24 تير 1392
سلووووووم شاپرک جون...وبت عالیه...

________________________________




پاسخ:سلام ارمیا جون.چه خبر؟کجایی؟


مهرسا
ساعت11:21---22 تير 1392
من8بود

ارسلان
ساعت10:35---22 تير 1392
عدد من 6 بود

niloo
ساعت0:57---22 تير 1392
عجب مال من كه راست بود!!!!!!
پاسخ:جدی؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:تست هوش,باحال,

] [ 22:38 ] [ شاپرک ]

[ ]